Om meg

Bildet mitt
En egen blogg med hverdagsglimt. Målet er å ta ett bilde hver uke i løpet av 2009. Og som den skravleren jeg er kommer det sikkert mange andre bilder og småkommentarer inne i mellom. Tusen takk for at dere vil lese. Jeg blir kjempeglad for en kommentar.

En smakebit av mine layouter.


onsdag 1. april 2009

uke 12 - Hjemmestrikkete nye luer

Da har jeg endelig fått ræva i gir, og festet de siste trådene i de nye luene til jentene. De ble strikket over noen særdeles rolige netter på jobb. Ble skikkelig fornøyde med de, og det gikk så greit å strikke de. Lurer på om jeg skal fore dem med noe herlig strechy bomullstoff á la Jersy laken stoff, men så langt er jeg ikke kommet enda:)

Ukens bilde er av Norah i luen. Så fornøyde og stolte med ny lue.


Måtte jo ta med et bilde for å vise toppen på alpeluen:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar