Om meg

Bildet mitt
En egen blogg med hverdagsglimt. Målet er å ta ett bilde hver uke i løpet av 2009. Og som den skravleren jeg er kommer det sikkert mange andre bilder og småkommentarer inne i mellom. Tusen takk for at dere vil lese. Jeg blir kjempeglad for en kommentar.

En smakebit av mine layouter.


torsdag 29. januar 2009

Månedens fotograf og en liten awards

En kjempegod gladnyhet som passet meg perfekt på en ellers trist og grå dag i går - jeg ble kåret til månedens fotograf på Fotoverden. Her er bildene jeg sendte inn:

Strandglede:


Mathilde:


Ekte samhold:



Mathilde i løvet:



Også fikk jeg en skjønn kreative blogger awards fra Sol, tusen takk:)
Jeg vil gjerne sende awardsen videre til Lill , som ikke har mindre enn 3 kreative blogger og er en fantastisk digiscrapper, og Brumm som har denne herlige bloggen med utrolige flotte layouter.



Ellers er jeg fortsatt hjemme med sykt barn - nå er det Mathilde. Hun lå våken fra 0330 til 06 i natt med hoste, øreverk og feber. Og selvsagt var vi tom for nesespray hjemme. Men i 06-tiden begynte ibux mixturen å virke, og snuppa sovnet. Sov hel til 0930 - men det hjalp lite når Norah våknet 07 og var klar for en ny barnehagedag. Så det blir en laaaang dag i dag.

1 kommentar:

  1. Gratulerer så masse Hanne! Utrulig flotte bilder, ikkje rart du vart kåra!

    SvarSlett