Om meg

Bildet mitt
En egen blogg med hverdagsglimt. Målet er å ta ett bilde hver uke i løpet av 2009. Og som den skravleren jeg er kommer det sikkert mange andre bilder og småkommentarer inne i mellom. Tusen takk for at dere vil lese. Jeg blir kjempeglad for en kommentar.

En smakebit av mine layouter.


onsdag 1. april 2009

Uke 11 - togtur til Oslo

Det ble faktisk tur til Oslo. Etter mye om og men, mange tårer fra både meg selv og de herlige jentene mine, og litt englehjelp fra noen fantastiske tvillingmammaer fra forumet Dobbel Glede, ordnet det seg. Vi ble kjørt til Stavanger og tok toget. Det var første gang jentene kjørte med tog, og de var i himmelen. Vi fikk plass i familiekupéen (NSB Familie), og jentene hadde god boltreplass. Den absolutte fordelen var at det bare var barnefamilier i denne vognen, så jeg slapp å tenke på at de måtte være rolige og stille. Alle ungene sprang rundt, og det var et eget lekerom med store vinduer, lekebord og benker, og et tv hvor de spilte diverse DVDer hele tiden.

Vi fikk noen herlige dager i Oslo med masse snø, og mye kos med farmor og farfar, før vi tok toget hjem igjen til Stavanger, hvor vi ble hentet av pappaen til jentene og kjørt den siste biten hjem. En fantastisk måte å reise langt på for jentene, selv om jeg må si at jeg selv ble ganske rastløs til tider.


Her er et bilde av jentene på toget:)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar