Om meg

Bildet mitt
En egen blogg med hverdagsglimt. Målet er å ta ett bilde hver uke i løpet av 2009. Og som den skravleren jeg er kommer det sikkert mange andre bilder og småkommentarer inne i mellom. Tusen takk for at dere vil lese. Jeg blir kjempeglad for en kommentar.

En smakebit av mine layouter.


søndag 25. januar 2009

Uke 4 - syk liten pike

*sukk* Det er ikke mange dagene siden mamma og jeg konstanterte at *bank i bordet* de ikke hadde vært på langt nær så mye syke denne vinteren som i fjor. Hva skjedde i går? Jo, Norah ble selvsagt syk. Diaré i en så stor grad at jeg ikke engang skal begynne å beskrive det.... men det er ille. Så da blir det hjemmedag i morgen, og jeg håper det gir seg i løpet av natten. Litt chips og cola er beholdt uten at magen har vridd det ut igjen, så det ser da lyst ut. Her er bilde av snuppa sovende i Sacco-sekken - passe slapp, bleik og sliten.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar