Om meg

Bildet mitt
En egen blogg med hverdagsglimt. Målet er å ta ett bilde hver uke i løpet av 2009. Og som den skravleren jeg er kommer det sikkert mange andre bilder og småkommentarer inne i mellom. Tusen takk for at dere vil lese. Jeg blir kjempeglad for en kommentar.

En smakebit av mine layouter.


mandag 26. januar 2009

Overhaling på bloggen

Når jeg satt opp bloggen min, skjedde det litt i hyrten og styrten. Jeg skulle være med på fotochallengen hos ScrapScandiStyle, og tenkte bloggen kun skulle brukes til det. Men.... jeg orker ikke å ha en fotoblog, en hverdagsblogg OG en scappeblogg. Jeg syns i grunnen det er mer enn nok med denne her og Englescrapping-bloggen min. Så da ble det en liten overhaling på bloggen med ny header, ny bakgrunn - og forhåpentligvis flere innlegg om både det ene og det andre. Uke for uke-challengen vil selvsagt fortsette med et nytt bilde fra Hanne-heimen hver uke. Håper det blir litt mer scrapping på meg etterhvert som overskuddet stiger også. Kjenner jeg gleder meg utrolig mye til våren og solen. Januar og februar er tunge måneder.
I dag er Norah hjemme fra barnehagen. Mormor var barnevakt frem til 11.00, tror det var stas. Så nå sitter jeg og har prøvd å få litt mat i henne uten særlig hell. Diaréen ser ut til å ha gitt seg, så forhåpentligvis blir det barnehage igjen i morgen. Mathilde koser seg i barnehagen alene idag, men kjenner jeg dem rett blir gjensynsgleden stor i ettermiddag.
Vel, vel.... det var det fra meg i dag. Vi snakkes:)

6 kommentarer:

  1. Nydelig head og blogg du har laget deg Hanne:)

    SvarSlett
  2. Dette gjorde susen Hanne, den headeren er jo bare RÅ!!

    SvarSlett
  3. Sååå koselig blogg, Hanne! Forstår godt du ikke vil ha ørten blogger :) Jeg har også alt-i-ett-blogg og er strålende fornøy med det! :)

    SvarSlett
  4. Lekker header!
    Jentene dine er visst ikke heeeelt like de heller - men skjønne, det er de! :-)

    SvarSlett
  5. Jeg har 2 utfordringer til deg på bloggen min

    SvarSlett