Om meg

Bildet mitt
En egen blogg med hverdagsglimt. Målet er å ta ett bilde hver uke i løpet av 2009. Og som den skravleren jeg er kommer det sikkert mange andre bilder og småkommentarer inne i mellom. Tusen takk for at dere vil lese. Jeg blir kjempeglad for en kommentar.

En smakebit av mine layouter.


mandag 19. januar 2009

Uke 3 - Mitt favorittsmykke

Til jul fikk jeg det eneste jeg ønsket meg - et mammasmykke med en jentefigur for hver av jentene. Når jeg spør de hvem som er på smykke svarer begge i kor: "Norah og Mathilde". Og mamma har det smykke sånn at "me alltid e der". En utrolig herlig alder for tiden, med fantastisk språk - både korrekt og med fantastiske misforståelser. Det veier ganske godt opp for trassen som også følger med.

Her holder Norah smykket i hendene sine.


2 kommentarer:

  1. Så utrolig fint smykke!!! Jentene dine er jo helt nydelige, Hanne!! Hællandussen:-)Klem

    SvarSlett