Om meg

Bildet mitt
En egen blogg med hverdagsglimt. Målet er å ta ett bilde hver uke i løpet av 2009. Og som den skravleren jeg er kommer det sikkert mange andre bilder og småkommentarer inne i mellom. Tusen takk for at dere vil lese. Jeg blir kjempeglad for en kommentar.

En smakebit av mine layouter.


fredag 30. januar 2009

Uke 5 - slapp Mathilde

Vel, overskriften sier vel det meste. Mathilde er fortsatt syk. Har holdt unna mesteparten av feber i formiddag, for hun fikk ibux i ti-tiden. Men den stiger vel i løpet av ettermiddagen. Jeg har også begynt å hoste og harke. Jeg syns egentlig vi akkurat var ferdig med sykdom, hele november og desember gikk jo i febernedsettende til både store og små. Jeg lengter etter våren, og mer utetid i barnehagen. Det har vært en nydelig dag her i Haugesund i dag, det blåser nesten ikke i det hele tatt. OG vi har sol og blå himmel - det er lenge siden sist. Det er jo helt typisk når vi må holde oss inne. Men jeg tipper Norah har hatt en herlig dag i barnehagen.
Jeg har faktisk fått scrappet ferdig mine 5 bidrag til digidonna 2008. Det er en konkurranse som foregår på http://www.scrapscandistyle.com/. En lang tradisjon vi har tatt med oss fra "gamle dager" da forumet het datascrapping. Hver mnd pågår konkurransen, og januar hvert år deltar alle finalistene i en stor finalen om å bli digidonna. Jeg vant faktisk i fjor, og ble digidonna 2007. Så nå krysser jeg fingrene for avstemning til uka. Det er noen fantastiske scrappere som er med i konkurransen, så jeg tipper det er noen utrolige layouter som det skal stemmes over.

Ukens bilde kommer i samme slengen. Det er av Mathilde og er tatt i dag. Må også få slenge med et bilde av far og datter på vei til barnehagen:) God helg, alle sammen!




2 kommentarer:

  1. Stakkers Mathilde... Hun så ikke bra ut.
    Håper dere andre slipper unna...
    God bedring!

    SvarSlett
  2. Jeg kom på nå at jeg aldri fikk svarte deg jeg:) tusen takk for koselig kommentar på siden min....
    Ja kan vel tenke meg magen din var litt større en min med tvillinger ja;) hehe, men må si at uansett hvor fasinert jeg er av tvilling mager, så er jeg for øyeblikket veldig fornøyd med at jeg bare har en inni der, og at den ikke er større. hehe ;) men jeg synes tvilligmager er utrolig flott....

    Det er foresten utrolig fine bilder du har tatt. så på dem som du har vunnet "månedens fotograf" tittel for. KJEMPE fine.
    Et mål for 2009 er å lære meg å ta litt mindre amatørbilder. hehe- lov å håpe.
    og forresten god bedring til jenten din.

    SvarSlett