Om meg

Bildet mitt
En egen blogg med hverdagsglimt. Målet er å ta ett bilde hver uke i løpet av 2009. Og som den skravleren jeg er kommer det sikkert mange andre bilder og småkommentarer inne i mellom. Tusen takk for at dere vil lese. Jeg blir kjempeglad for en kommentar.

En smakebit av mine layouter.


torsdag 8. januar 2009

Og der var jeg igang!

2009 er godt i gang, og jeg gleder meg til å begynne på et nytt år uten å se meg tilbake. Mange i den digitale scrappeverdenen har satt igang et prosjekt de kaller 365. Det vil si at de skal ta et bilde for hver dag hele året. Selv om jeg stort sett gjør det, er jeg redd jeg ikke klarer å gjennomføre. Så dermed blir prosjeket mitt "uke for uke - 52 bilder". Vi er en hel gjeng fra ScrapScandiStyle som er med på denne utfordringen. Det kan godt være det kommer flere enn 1 bilde fra meg hver uke, men det er i hvert fall det som er målsettingen. Også må jeg selvsagt få vise frem gamle gode bilder av jentene mine *stolt*. Så godt nytt år alle sammen, håper dere får et fantastisk 2009!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar