Om meg

Bildet mitt
En egen blogg med hverdagsglimt. Målet er å ta ett bilde hver uke i løpet av 2009. Og som den skravleren jeg er kommer det sikkert mange andre bilder og småkommentarer inne i mellom. Tusen takk for at dere vil lese. Jeg blir kjempeglad for en kommentar.

En smakebit av mine layouter.


tirsdag 27. januar 2009

Et friskt barn og en utfordring og to

Da ser det ut som om Norah er over bøygen. Bleiene var tilnærmet normale i dag, og matlysten viste seg igjen i kveld da to pølser og ett pizzastykke gikk ned på høygir. Det må jo være lov med litt lokkemat når en har vært syk. Mathilde derimot, er begynt å bli slakk. Hoster og harker, og har ondt i halsen. Så kanskje det er på an igjen i morgen. Skal heldigvis ikke på jobb enda, så jeg håper dette går raskt over.
Også fikk jeg ikke mindre enn 2 ufordringer fra Silje i går.


Her er utfordring nummer 1:


1. Log on to your photos on your computer

2. open folder number 6

3. find photo number 6

4. post it here and write something about the photo

5. send this challenge to 6 fellow bloggers, link to them here and let them know you have given them a challenge



Og her er bildet mitt som kommer fra den sjette mappen som heter intet mindre enn "barnehagestart". Tuppene i gården hjemme på vei til sin første barnehagedag.


Den andre utfordringen går som følger:


1. Du må linke til den bloggen som tagget deg.
2. Lag en liste med seks (u)interessante ting om deg selv.
3. Tagg fem andre blogger, la dem vite det ved å kommentere på deres blogg.


Den som tagget meg er fortsatt Silje:) Og listen min ser slik ut:


1. Jeg jobber på nyfødt intensiv, den eneste avdelingen jeg ALDRI skulle jobbe når jeg ble ferdig som sykepleier.

2. Jeg har vært AuPair i Usa, New Orleans og det var der jeg møtte Trond.

3. Noe av det jeg ønsker meg aller mest er å gå på et skikkelig fotokurs.

4. Jeg har operert vekk galleblæren min.

5. Jeg er medeier av http://www.scrapscandistyle.org/, og elsker digiscrapping.

6. Jeg har gått i speideren fra jeg var rundt 10 år til jeg var 18.


Jeg sender begge utfordringene videre til følgende bloggere:








Det var visst syv det, men jeg regner med at det går greit:) Lykke til!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar