Om meg

Bildet mitt
En egen blogg med hverdagsglimt. Målet er å ta ett bilde hver uke i løpet av 2009. Og som den skravleren jeg er kommer det sikkert mange andre bilder og småkommentarer inne i mellom. Tusen takk for at dere vil lese. Jeg blir kjempeglad for en kommentar.

En smakebit av mine layouter.


søndag 22. februar 2009

Uke 8 - Karneval

Denne uken har det vært karneval i barnehagen. Jeg var veeeldig glad for at kostymene fra i fjor passet i år også. Jeg syns de er sååå søte som en liten marihøne og en humle. Meeeen... De har tydeligvis nådd rette alderenen hvor det eneste som betyr noe er Rååååååsa og Prinsesser. Men det ble ikke nye kostymer på de, og når dagen endelig kom var det likevel veldig stas å være marihøne og humle. Matchende paraplyer fra bursdagen hadde de også, og de var ganske så fornøyde når de dro avgårde. Og ryktene vil ha det til at det var nok rosa prisesser i barnehagen.

Legger med to nærbilder av jentene også. Er de ikke søte?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar