Om meg

Bildet mitt
En egen blogg med hverdagsglimt. Målet er å ta ett bilde hver uke i løpet av 2009. Og som den skravleren jeg er kommer det sikkert mange andre bilder og småkommentarer inne i mellom. Tusen takk for at dere vil lese. Jeg blir kjempeglad for en kommentar.

En smakebit av mine layouter.


søndag 22. februar 2009

Uke 7 - opp/ned

Ukens bilde, uke 7, kommer litt for sent på bloggen da jeg ikke har hatt internett hjemme på over en uke. Bilde er av snuppene hengende oppned i sofaen. Det er helt utrolig hva de finner på i den sofaen. De går på ski på den, ja også skøyter. Bak hjørnet på den har de badebasseng, og i det siste er det blitt veldig kjekt å henge oppned i den. Favorittordet for tiden er "late som" - og det er en utrolig fantasi på begge to.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar