Om meg

Bildet mitt
En egen blogg med hverdagsglimt. Målet er å ta ett bilde hver uke i løpet av 2009. Og som den skravleren jeg er kommer det sikkert mange andre bilder og småkommentarer inne i mellom. Tusen takk for at dere vil lese. Jeg blir kjempeglad for en kommentar.

En smakebit av mine layouter.


lørdag 4. april 2009

Jeg har scrappet!

Tenke seg til at jeg faktisk har scrappet i dag! Første layout på over 7 uker - og her er resultatet.

Jeg fant en super challenge hos The Digidares, alltid en super plass å finne inspirasjon til layouter. Oppgaven var å bruke minst 4 møstrete papirer, og minst 5 forskjellige alphaer eller fonter.




Layouten er linket til galleriet mitt hos ScrapScandiStyle.

Credit:

Background: Suddenly fresh by Jofia, SPD
Green swirls: Under the apple tree by Jofia, SPD
White flowerswirl: Light Breeze by Jofia, SPD
Cloud: The cloudy day by Jofia, SPD
Pram: Babytreasure by Jofia, SPD
Painted houses by Madame min, from Catscrap collabkit "Astrid"
Journaling circle: Sugar Mellows by Amy Wolf, the lilypad
Paperstrips from different papers by Shabby Princesse - the bella collection
Frame: Traces by Catrine, Catscrap
Alphas:
Noel chic by bisontine, SPD
Sketchbook alpha by Kate Hadfield, the lilypad
Sugar Mellows by Amy Wolf, the lilypad
Pinned-n-taged alpha by Amy Wolf, the lilypad
Epoxyalpha by Kaisa, SPD

4 kommentarer:

  1. For en knalltøff LO! Virkelig lekker. Likte så godt at du hadde snudd alt på hodet, ikke bare jentene.... :-)

    SvarSlett
  2. Kjempeflott LO! Stilig at du har snudd det opp-ned :)

    SvarSlett
  3. Utrolig flott :D
    Hvordan i alle dager kommer en igang med digital scrapping da?

    SvarSlett