Om meg

Bildet mitt
En egen blogg med hverdagsglimt. Målet er å ta ett bilde hver uke i løpet av 2009. Og som den skravleren jeg er kommer det sikkert mange andre bilder og småkommentarer inne i mellom. Tusen takk for at dere vil lese. Jeg blir kjempeglad for en kommentar.

En smakebit av mine layouter.


søndag 16. august 2009

Jeg har tørket støv av photoshop og scrappet

Blitt litt scrapping i det siste faktisk, og er er layoutene jeg har laget. Jeg kommer tilbake i morgen med ukens bilde, og litt skravling utover tenker jeg. Også må jeg jo oppdatere "to do" listen min:) Hver layout er direktelinket til galleriet mitt hos ScrapScandiStyle, og full kreditt finner du der:)

Her har jeg begynt med ukesbildene mine. Planen er selvsagt å scrappe hvert bilde til hele året, og få det inn i et album på 52 sider.


I sommer var vi jo på besøk på Os hos Monica og hennes tvillinger. Vi var ekte turister og på sightseeing rundtom i Bergen. Her er vi på Fløyen, og det var vel den første virkelige varme sommerdagen i juni. Ungene tok av seg skoene og luftet tærne:) Jeg fikk forresten "dagens layout" med denne her:)

Og her er den ferskeste layouten - scrappet idag. Bildet er fra 3-årsdagen til jentene, midt i kakespisingen. På høy tid å få bildene inn i layouter!



4 kommentarer:

  1. Du må fortsette å scrappe, Hanne! Du er helt fantastisk!! Den fra Fløyen var bare knall!!

    SvarSlett
  2. Du er et unikum til å scrappe, så det må du bare fortsette med! Flotte LOer! Søstra mi og sykkelritt? Det gikk så bra at "dette skal hun være med på til neste år også". Full klaff kan man vel si ;) Det var ikke noe plasseringer, hun var i mosjonsklassen 4,5 mil. Jeg er uansett imponert :) Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  3. Jeg vet jammen ikke, men du kan spørre dilla på lilla på blogg listen min, hun vet det.

    SvarSlett
  4. Så flink du er! Dette var nokre flotte LO'er :)

    SvarSlett