Om meg

Bildet mitt
En egen blogg med hverdagsglimt. Målet er å ta ett bilde hver uke i løpet av 2009. Og som den skravleren jeg er kommer det sikkert mange andre bilder og småkommentarer inne i mellom. Tusen takk for at dere vil lese. Jeg blir kjempeglad for en kommentar.

En smakebit av mine layouter.


torsdag 4. juni 2009

Råeste "feel the beat" låten jeg har hørt på LEEENGE!

Uavhengig av den dundrende hodepinen som slett ikke vil gi seg i dag, MÅ jeg innom Trine Grung sin blogg, enten jeg er enig med dama eller ikke - og jeg er ikke enten eller;) Egentlig hadde hun skrevet et innlegg om "årets setning" som kommer fra Aqua - Lene. Jeg fikk aldri lest innlegget, for når jeg endelig var ferdig med facebook, og kom meg over til Trine sin blogg - så var innlegget fjernet. Jeg tipper det omhandlet den fantastiske overskriften hun har på Dagbladet Nett i dag, hvor det står følgende: "Tror folk må innrømme at jeg faktisk kan noen" - Aqua-Lene tilbake i Tønsberg i kveld". Jeg kan bare tenke meg innlegget til Trine Grung om dette, men innfinner meg i at noen hersens teite mennesker bare må kommentere blogger anonymt og slett ikke så koselig, i stedet for bare å la være - og skjønner at hun har fjernet det hvis dette er årsaken....

Men uansett - det var verken Trine Grung eller Aqua-Lene jeg skulle blogge om i dag. Jeg ville fortelle om denne dritkule låta til Veronica Maggio. Jeg har aldri hørt om henne før, men videoen poppet opp på bloggrunden min i dag hos Trine, og jeg bare måtte legge den ut her også. Den har årets beste "beat", skikkelig potensiale for å bli årets landeplage, forfriskende etter for mye Aleksander Rybak - og tro det eller ei - det tok meg 1 minutt å høre det selv, men det er faktisk svensk hun synger på, hihi. Enjoy, og ha ein strålande dag! Jeg skal på avdelingsmøte, og håper hodepinen gir seg til dess...



3 kommentarer:

  1. Veronica Maggio har allerede vunnet grammis i Sverige for fjorårets nykommer samt at låta "Måndagsbarn" er en kjempehit i hele Skandinavia og jevnlig har blitt spilt på alle landets større radiostasjoner i et halvt års tid..

    SvarSlett
  2. Ikke hørt om henne før - men var ikke verst nei! =))

    -Daisy

    SvarSlett
  3. "Måndagsbarn" er også veldig bra, skikkelig sommerlåter dette!
    Hilsen Monica L

    SvarSlett